Retourtermijn
De meeste artikelen mag je binnen 30 dagen retourneren.
Meld Je Retour Aan
Meld je retour aan ons per email, en geef een duidelijke omschrijving, en of foto’s waarom je het artikel retour wilt sturen.
Originele Verpakking
Doe de artikel(en) in de originele verpakking.
Pak Je Retour In
Stop vervolgens de artikelen in goede doos of verpakking met het originele verzendlabel. Het verzendlabel is namelijk ook je retourlabel. Je hoeft dus niet een nieuw label te printen of te plakken en je hoeft ook geen retourbon toe te voegen.
Overhandig Je Retour
Verstuur de retour aan Security Zone, Vennestraat 44N, 2161 LE, Lisse, Nederland. Kosten van de retourzsending zijn voor de klant, deze worden niet vergoed.
Goed Om Te Weten
• Je retour wordt binnen 10 dagen verwerkt.
• Heb je meerdere items geretourneerd? Artikelen uit één retourzending kunnen op verschillende momenten worden verwerkt.
• Alle retouren worden onderzocht, en gekeurd bij aankomst, dit duurt een paardegen, heb dus even geduld.
Terugbetaling
Heb je met iDEAL betaald? We betalen je dan zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt uiterlijk binnen 10 dagen, waarbij we mogen wachten totdat we je retour hebben ontvangen.
Maak je gebruik van andere betalingsmogelijkhden? Dan passen we je openstaande saldo uiterlijk binnen 10 dagen aan. We mogen wachten met terugbetalen totdat we je retour hebben ontvangen.
Schade Of Incompleet Ontvangen
Is je artikel beschadigd of incompleet? Dan mag je het artikel aanmelden als artikelklacht. Daarmee help je te voorkomen dat het artikel weer op voorraad komt.
Wat Zijn De Uitzonderingen Op Retourneren?
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
• software waarvan de verzegeling is verbroken
• digitale activatiecodes.
• vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen.
• Artikelen waarvan de bescherming en het folie is verwijderd.
• opgeplakte screenprotectors. Die zijn bedoeld om klappen en stoten op te vangen. Daarom valt een beschadigde screenprotector onder normale gebruikersschade